pondelok 27. mája 2013

• rainy day and obsessed with watching TV series about vampires •

Dnes bol naozaj obyčajný deň. Ráno som mala, ale iné ako každé. Vstala som už o 6:00. Poslednou dobou tak vstávam stále. Prečo? Sama sa prinútim aj z toho dôvodu, že potom som živšia a je to lepší pocit. No dobre tak už to vyklopím. Som posadnutá sledovaním TVD (The Vamprie Diaries). Najprv som si myslela, že to bude jedna z tých amerických hlúpostí, ktoré nestoja ani len o zmienku, ale ono je to fantastické ! :33

Vážne, ak si chcete spríjemniť tieto upršané a vynervované koncoročné dni je to úplne skvelé. Baví ma to sledovať ráno v posteli ešte pred školou. Potom sa celý deň nemôžem dočkať ako si to poobede dopozerám. Už som na 3. sérií a hrabe mi z toho aký sú tí herci pekní a aký je Damon dokonalo vtipný.

V škole nuda. Celý deň som prežila bez stresov. Žiadne skúšanie ani testy. Dokonca cez nemčinu sme mali akúsi prednášku o odpade a o skládkach ako to znečisťuje prostredie a koľko nelegálnych skládok na Slovensku máme. Na konci nás poučil aj o jednej aplikácií pre mobily. Aplikácia sa volá Trush Out. Je to aplikácia vdaka ktorej môžte kedykoľvek kedy uvidíte nejaký hnusný a nelegálny zber odpadu v prírode, vyfotiť a poslať to. Takto máme pomáhať. Ja si to teda určite neplánujem stiahnuť. Mne to netreba a ani nebude (dúfam).

Dnes asi všetko zajtra plánujem pridať nejaké recenzie na hry a aplikácie pre android mobily. Pekný deň.

Large



1 komentár:

  1. Já jsem si k TVD nějak nevybudovala vztah, nelíbí se mi to tolik jako ostatním.
    Znám to, taky jsem se často ve škole nudila. :-) Teď už mám naštěstí volno, protože jsem udělala maturitu. :))
    Máš krásný blog, moc mě potěšil tvůj komentář a jsem ráda, že sis můj blog přidala do oblíbených. Já udělám to stejné. :))

    Infinity - moje-iluze.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť