nedeľa 26. mája 2013

about licorne

Som 14-ročná budúca študentka umeleckej školy, ktorá bezhlavo miluje písanie a blogovanie. K blogovanie sa dostala po prvý-krát, ked jej bolo 9 rokov. Založila si blog s otrasným dizajnom a jej články nemali hlavu ani pätu. Pridávala iba obrázky alebo dvojslovné články. Po roku sa k blogu vrátila a používala ho ako denník, kde si zapisovala všetky blbosti. Ked jej bolo 12 jej spolužiačka si založila blog a autorka ju chcela naštvať a mať blog lepší. Po čase jej spolužiačka s blogom skončila. No autorka tohto blogu si blogovanie zamilovala až tak, že bloguje doteraz. Tento blog založila 21.5.2013 a rozhodla sa, že to už bude jej stály. Mala veľa blogov a jej posledný bol denník. Tento bude skôr zameraný na umelecké písanie (moje poznatky zo života), niečo o mode atd. a nejaká ta grafika. Niektoré blogerky ma už poznáte. Mávala som blog kde som vystupovala pod prezívkou Mellisa a teraz som začala s týmto. Na tomto blogu vystupujem pod prezíckou Licorne (jednorožec) . Miluje sledovanie jej obľúbených seriálov (ked prší) medzi ne patria The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, The Carrie Diaries a The Big Bang Theory. Z hudby obľúbuje rap,rock a neznáša metal. Má rada ked počuje ako jej niekto klame a vymýšľa si a pritom ona vie pravdu. Miluje provokovanie a neznáša ked ju niekto uráža. Je sebavedomá a ako aj vo svojom živote tak ja na blogu to chce dosiahnúť daľeko.

Large

1 komentár:

  1. Bože zaplať pán boh! :) Už so rozmýšľala že blog zruším ak som tam nevidela tvoje návštevy. Proste bez nich to už nie je ono a premýšľam že kedy sa vrátiť na blog :) Budem si musieť zvyknúť na blogspot ale aspoň konečne konečne si späť!!! :)
    Ja prerábam zatiaľ blog ale ešte som sa k obľúbeným blogom nedostala :(
    Určite to ďaleko dotiahneš ako aj na blogu tak aj v osobnom živote :)

    OdpovedaťOdstrániť